O čom je kampaň #VidimToPodstatne

Podarilo sa nám zrealizovať celonárodnú mediálnu kampaň týkajúcu sa zdravotného znevýhodnenia, ktorá bola prvá svojho druhu s doteraz najvyšším dosahom v tejto oblasti na Slovensku.

Kampaň mala predovšetkým poukázať na fakt, že všetky deti môžu mať rovnakú šancu uspieť, ale my ako spoločnosť ich musíme vnímať.

Priniesli sme dôraz na ich schopnosti a potenciál, nie obmedzenia a nálepky. Rovnako sme kampaňou chceli povzbudiť rodičov k „lámaniu bariér“ – spoločnému odstraňovaniu prekážok a hľadaniu riešení a cesty na začlenenie rodiča aj dieťaťa so zdravotným znevýhodnením do bežného života. V kampani sme využili viacero komunikačných kanálov – vytvorili sme videospot, rozhlasový spot, tlačové formáty a spolupracovali sme s viacerými známymi slovenskými influencermi a kampaň podporila aj prezidentka SR Zuzana Čaputová.

Celú kampaň na sociálnych sieťach spájal hashtag #VidimToPodstatne.

Spot kampane bol naprieč médiami videný spolu 7 959 940-krát. Kampaňou sme aspoň raz zasiahli 56% Slovákov vo veku od 12 do 79 rokov.

Vizuál a kampaň ako celok boli ocenené 2x Bronzovým klincom v prestížnej súťaži kreatívnych agentúr Zlatý klinec 2022.

Za kreatívny koncept a stratégiu kampane ďakujeme agentúre oh my DOT , ktorá nám svoje služby poskytla pro bono.

Mediálne kampaň podporili, TV JOJ, JOJ PLUS, WAU, RTVS, TASR, Rádio Jemné, Rádio FM, News&Media Holding – Plus1 deň, Plus7dní, Život, Nový čas pre ženy, Báječná žena, Zdravie, vydavateľstvo Orbis In – Mama a ja, Včielka, Šikovníček, Slniečko, SME, JCDecaux – ISPA, EuroAWK, Boomerang Smartmedia, Slovenská Brána a ďalší.

Pozrite si náš spot a naše kľúčové vizuály a skúste aj vy v deťoch so zdravotným znevýhodnením nájsť to podstatné.

Realizované s finančnou podporou Ministerstva kultúry Slovenskej republiky a nadácie Pomoc druhému.