Späť na zoznam

#VidímToPodstatné – získala 4x shortlist a 2x Bronzový Klinec v kreatívnej súťaži marketérov a ľudí v reklame na Slovensku za rok 2022.

Vďaka Dotcom advertising získala Platforma rodin detí so zdravotným znevýhodnením s touto kampaňou 4x shortlist za Vizuál, Audio spot, Kampaň a Udržateľný rozvoj, pričom získala 2x bronzový KLINEC za ViZUAL a KAMPAŇ, čo je pri našej prvej komunikačnej kampani zameranej na poznateľnosť nášho združenia a hlavne zcitlivovanie našej celej spoločnosti čosi NEUVERITEĽNÉ ! Wau 🙂

Veľké ďakujem patrí všetkým, ktorí nám pomohli toto skoro ročné úsilie o zviditeľnenie zdravotne znevýhodnených detí a ich rodiny zrealizovať a to od samotného dotcom advertising cez všetkých zainteresovaných či už samotnej pani prezidentky Zuzany Čaputovej, Zuzany Samatanovej či Juniora Zimnéhokoval a Ondra Kandráča. Alebo mediálnych partnerov TV JOJ, TASR, RTVS, News&Media Holding, Boomerang Smartmedia, Ispa, EuroAWK, vydavateľstvo Orbis In, Rádio Jemné, SME, až po Nadáciu Pomoc Druhému či Ministerstvo Kultúry.

Na priloženom linku nájdete samotné výsledky : Zlatý klinec – Výsledky 2022 (zlatyklinec.sk)

Galéria

Zdieľať

Späť na zoznam