Späť na zoznam

STRATÉGIE -odborný mesačník o marketingu, reklame a mediach – apríl 2022

„Od začiatku našej spolupráce sme vnímali obrovskú motiváciu agentúry pochopiť špecifiká životov našich rodín. Kreatívnej tvorbe predchádzali desiatky hodín trpezlivého načúvania našich „neuveriteľných životných príbehov“ a navrhnutá stratégia sa uberala presne tým smerom, ktorý sme vnímali ako nevyhnutný – vrátiť pozornosť na samotné dieťa. Výsledný efekt a dosah kampane bol pre Platformu rodín kvantový skok v rozpoznávaní jej činnosti v jej cieľovej skupine a potvrdením validity u spolupracujúcih partnerov“ – povedala Jana Macharová-Lowinski spoluzakladateľka nášho OZ pre Stratégie – odborný mesačník o marketingu, reklame a médiach -apríl 2022-

Zdieľať

Späť na zoznam